Deník

Jak se připravuji do školy

30. srpna 2018 v 20:00 | Šárka
Hola hola, škola volá! No dobře, ještě máme pár dnů volna, ale přecejen se nám konec prázdnin kvapně blíží. Již za pár chvil zasedneme opět do lavic. Pozdravíme se se spolužáky, pořádně se pochlubíme, kde jsme co zažili, zahrajem si na frajery a v tom přijde třídní učitel/ka. Tímto nám skončí volno. Na scénu přijdou úkoly, složité projekty, referáty, hrozivé testy, čtvrtletky a bůhví co ještě. Ať chceme nebo ne, škola nás ani omylem nemine, pokud ovšem jakousi náhodou neshoří. :o)
Výsledek obrázku pro učení Související obrázek
HORLIVÉ PLÁNOVÁNÍ S DIÁŘEM
Na diář nedám dopustit. Nejenže si zapisuji psát úkoly a testy, ale mám i pevně daný čas, od kdy do kdy se budu učit. Doporučuji.

SEŠÍTEK NA TO, CO DO DIÁŘE NENACPU
Toto je má novinka. Samozřejmě jsem uvažovala, že bych si koupila nějaký sešit a přetvořila bych ho tak, abych tam měla úplně vše, jakožto bullet journal, ale nakonec jsem se rozhodla pro samotný diář a sešítek na vše okolo. Pro příklad si sem budu psát nápady na články, adresář, knihy, které se hodlám přečíst, nějaké rady, úspěchy a hříchy, cíle, přání a motivace. Sama jsem zvědavá na to, jestli ho budu používat.

Jaké je to mít beránka na hlavě

21. srpna 2018 v 20:35 | Niky
Ano, podle nadpisu jste mohli pochopit, že mám kudrnaté vlasy. Jsou sice hezké, ale někdy až nepraktické. V tomto článku vám vysvětlím, proč bych chtěla mít rovné vlasy.

Výsledek obrázku pro curly hair gifVýsledek obrázku pro curly hair gif
1. Culíky, drdoly
Představte si, že je léto. Vy chcete jít ven a máte dlouhé vlasy. Když si je necháte rozpuštěné budou sice hezky vypadat, ale brzy toho budete litovat. A když si je dáte do culíku? Bude to sice komfortnější, ale všechny malé vlásky vylezou po stranách. A místo krásně vyčesaného culíku budete mít něco jako "sluníčko" na hlavě.

2. Tropické pásmo nebo sprcha
Každý rok jezdím do Itálie a tak už vím, co mé vlasy dělají. Vždy, než tam dorazíme, mám vlasy rovné jako hřebíky, ale potom? Ucítí vodu a je to…. Začnou se kudrnatět, ale nic na ně nezabírá. Žehlička, laky, prostě nic.

3. Mokrý efekt na vlasy

Možná jsem jediná, které se to děje. Nikdy se mi to nepovede. Vždy se zkudrnatí a nejde s tím nic dělat. Většinou trochu lak to zpraví, ale musím být tady v České republice.

Tímto článkem jsem jen chtěla ukázat "rovnovláskám", jaké mají štěstí. Já jsem se s tím už smířila. Prostě jsem od přírody "malej kudrnáč".

A jak jste na tom vy a vaše vlasy? Také si dělají co chtějí?

Související obrázek

3. - 5. 8. Jak kempujeme my

13. srpna 2018 v 20:13 | Šárka
No jo, jsou prázdniny a já přicházím s dalším článkem o našem víkendovém výletu. Doufám, že i vy si naplno užíváte prázdnin a nepovalujete se na gauči (jako mnohdy já, když přijdu z brigády). Prokrastinace je hrozná sviňka. Tak jsem si na prázdniny naplánovala, že se aspoň jednou za týden mrknu na učení, že začnu sportovat, ale zatím se nedostavily žádné výsledky (možná to bude tím, že jsem stále nezačala). Ups.

Minulý víkend jsme strávili na krásném místě v kempu "U Hasičů" na Milavách. Myslím, že toto je pro většinu z vás velkým neznámým místem, o kterém jste nikdy neslyšeli. Konkrétně se jedná o rybník Milavý, který se nachází kdesi v Jihočeském kraji. Je to místo, kde tráví především v létě mnoho kempingových nadšenců své dovolené. I já jsem takový velký fanoušek všelijakého táboření.

PÁTEK
Zabalili jsme si saky paky a vyrazili na vlak. Cesta nebyla nikterak dlouhá. Nebylo zrovna lehké nacpat se do vlaku se všemi batohy. Sama jsem nesla velký batoh na zádech, dva spacáky každý v jedný ruce a igelitku. I když zbožňuju kempování, nikdy dřív jsme vlakem do kempu nejeli. Už při balení jsme museli složitě spekulovat kam co dáme, kolik toho vezmeme a tak... Jo to kdybychom jeli autem, tak je to mnohem snazší! Ale my jsme chtěli zažít pořádné dobrodružství a dřinu, a proto jsme si vybrali vlak.

Když jsme dorazili do kempu, který se nacházel asi dva kilometry od zastávky na vlak, zaplatili jsme si pobyt na tři dny a postavili si stan. Z té namáhavé cesty jsme byli totálně upocení, takže jsme se šli vykoupat. Voda byla příjemně osvěžující a dno překvapivě písčité. Supr!

Večer se blížil, a tak jsme si udělali oheň. Jako opravdoví táborníci jsme ho rozdělali během chvilky a opekli jsme si klobásky. Není nic lepšího, než při zapadajícím slunci sedět u plápolajícím ohýnku, pojídat opečenou klobásku a užívat si teplíčka vycházejícího z ohně. Byla to nádhera.

Jsem zpět z dovolené

8. srpna 2018 v 15:13 | Niky
Ahoj, tak jsem tu po týdnu znovu

28. - 29. 7. Raftuju, raftuješ, raftujeme

5. srpna 2018 v 23:14 | Šárka
Minulý víkend jsem společně se zbytkem rodiny vyrazila na pořádný dobrodružný víkend na raft. Nyní se s vámi mile ráda podělím o tom, co pěkného jsem zažila.

SOBOTA
Okolo deváté jsme společně autem vyjeli směrem na Lipno. Cesta díky dobré náladě a autu plného smíchu rychle ubíhala. Dorazili jsme na Horní Planou, kde se okolo rozprostírala nekonečná vodní plocha. Přešli jsme k místní pláži, kde bylo spoustu lidí, avšak ani ti nás nepřesvědčili, abychom odjeli. Bylo tam krásně. Sluníčko nás hladilo po tváři, voda nás šimrala po těle, vánek nám čechral vlasy a stromy nám laskaly ouška. Po dlouhém obdivování tamější přírody jsme popadli míček a jak malé děti jsme dováděli ve vodě.

Když nám na prstech vyrašily varhánky, přesunuli jsme se k minigolfu. Sranda byla, to musím říct, taky jak by ne, vždyť nám to ani trochu nešlo. Asi v půlce hry začalo pršet a tak jsme se odebrali do blízké restaurace, kde jsem si dala palačinky s nutellou. Boožíínku, to byla mňamka! Po dešti jsme si zapinkali badminton a nakonec se šli osvěžit do té tajemné vody.

Když jsme dorazili do kempu Vltava, byla jsem nedočkavá z toho dobrodružství, co nás teprve čekalo. Pohodlně jsme se ubytovali v chatce a užívali si zbytek paprsek, hrajících si na hru světla a stínu.

NEDĚLE
Ráno jsme se včasně nasnídali a i s raftem na káře jsme poodjeli několik kilometrů proti proudu řeky. Jako zkušení vodáci jsme popadli každý svůj růžek raftu a poodnesli k vodě. Čapli jsme pádla a naskákali na raft. To vám byla podívaná! Takovou krásu jsem dlouho neviděla. Před námi se vždy rozprostřeli ty nejvyšší kopce z okolí, které byly posety stromy jeden vedle druhého. Stromy jako by nás vábily plout ke břehu a ztratit se v jejich hlubokých lesích. Jako naprostí nevodáci jsme s odvahou pádlovali, i když jsme se mnohdy ve vodě točili jak na kolotoči. Obrovskou výhodou raftu je prostor. Měli jsme raft pro šest lidí, ale pluli jsme jen čtyři, takže měl každý svůj flek na povalování, když nikdo neměl náladu na pádlování.

Cestou jsme na řece potkali několik minibarů, které si jen tak prostě pluli uprostřed řeky a lákali kolemplující vodáky. Často jsme se zastavovali u občerstvení, protože nám vždy rychle vyhládlo.

Čekali jsme, že potkáme spoustu vodáku. Přecejen Vltava - to je jistě velice frekventovaná řeka pro vodáky, ale měli jsme štěstí. V oblasti, kde jsem pluli jich zas tak moc nebylo, žádné fronty se netvořily,... prostě paráda.

Tak končí náš výletnický víkend, který jsme si naprosto užili. Doporučuju - vyražte na vodu!

Výhody a nevýhody malých lidí

1. srpna 2018 v 21:46 | Niky
Jelikož nepatřím mezi nejvyšší lidi světa, ale spíš mezi opak (podle Šárky mezi trpaslíky světa), rozhodla jsem se, že napíšu tři výhody a nevýhody malých lidí.
Výsledek obrázku pro little people gifVýsledek obrázku pro little people gif

Pa pa

27. července 2018 v 21:21 | Niky
Je mi to líto. Odcházím.
Výsledek obrázku pro goodbye gifVýsledek obrázku pro goodbye gif

Já a moje angličtina

26. července 2018 v 12:16 | Niky
Před šesti měsíci jsem udělala jedno důležité rozhodnutí. Začala jsem chodit na doučování z angličtiny. Vůbec nikdo z mého okolí nevěděl o nikom, kdo by doučoval. Takže jsem si sedla k internetu a začala hledat někoho. Rozhodla jsem se vybrat jednu paní, která měla hezky udělané webové stránky. Ano, rozhodla jsem se podle vzhledu stránky. Měla jsem štěstí, že jsem si nakonec vybrala dobře.
Výsledek obrázku pro english gifVýsledek obrázku pro english gif

Brigáda v Bille

24. července 2018 v 18:02 | Šárka
Před nedávnem jsem dostala možnost nastoupit na letní brigádu v Bille. Tedy… vlastně jsem začala teprve minulý týden, jelikož jsem předtím byla na táboře.

ÚPLNÝ ZAČÁTEK
Začalo to tak, že jsem s tátou zašla za hlavní vedoucí v Bille, která je tátovou známou. Super náhodička. Jenže po konečném setkání to nevypadalo příliš dobře, protože bere přednostně lidi, kteří zde pracují přes celý rok a ne jen ledajaké rádoby brigádníky, kteří budou za dva měsíce fuč. S menším zklamáním jsem tedy pasivně hledala jinou letní brigádu (nechala jsem tátu, ať se sám někde poptá). A jak to dopadlo? Známá tátovi zavolala, že mě bere a ať jsem 16. července připravená začít život s opravdovou prací.
Výsledek obrázku pro brigádník Výsledek obrázku pro billaVýsledek obrázku pro práce

Těžké období

12. června 2018 v 21:01 | Niky
omlouvám se. Po dlouhé době píšu článek. Teď jsou poslední dva týdny do konce roku a přijde mi, že až teď si to učitelé uvědomili. :/
Takže tento týden asi 4 testy a příští 8 testů. Hurá!
Ale konec povídání o škole a vrhneme se na účel tohoto blogu.